Om nog flexibeler te werk gaan is het optimaliseren van IT software praktisch een must geworden. Niet alleen voor jezelf, maar ook de gebruiker wilt graag zien dat diegene zich in een veilige omgeving bevindt op dat moment. Natuurlijk denk je standaard aan een veilige werkomgeving, maar optimaliseer je dit ook continu? IT staat voor informatie technologie en hieronder valt het ontwikkelen en beheren van systemen, netwerken, databases en websites. Het beveiligen van het netwerk behoort dus onder IT. Met de juiste IT software zorg je er dus voor dat jouw database altijd veilig blijft voor jezelf en voor de gebruiker. Met name in deze tijd dat het thuiswerken normaal wordt is het optimaliseren van jouw IT software belangrijk. Zo bestaat er de mogelijkheid om te werken met UEM. Dit staat voor Unified Endpoint Manager en de naam zegt het eigenlijk al waarvoor het dient. Hiermee is het namelijk mogelijk dat één persoon maar liefst honderden en zelfs duizenden gebruikers en hun apparaten beheren. En dat allemaal vanaf één locatie. IT software in combinatie met UEM. Met Ivanti Endpoint Manager zorg jij er dus voor dat alles eenvoudig beheert kan worden. Tevens zullen de loginprestaties enorm verbeterd worden en sneller een workspace worden gerealiseerd. Een online workspace is in deze tijd niet alleen verstandig, maar ook overzichtelijk om ermee te werken. Men kan namelijk alles online volgen en alsnog de veiligheid waarborgen. Bij Ivanti heb je de keuze uit Endpoint Manager en uiteraard Unified Endpoint Manager. Beide twee zeer uiteenlopende functies waar je van kunt profiteren. Echter is het wel zo dat Endpoint Manager minder functies heeft en dus minder uitgebreid is. Overigens zijn beide te gebruiken als je actief bezig bent met IT software. Door alle apparaten zoals een computer, laptop of mobiele telefoon te detecteren, inventariseren en configureren zal je alles kunnen beheren. Automatiseer vervolgens jouw besturingssysteem en kom erachter dat je hiermee tijd over zult houden. Als je gebruik zult maken van UEM zal je alles in een dashboard kunnen bekijken en rapporteren. Ongeacht waar je op dat moment werkzaam bent. Middels het eenvoudige inlogsysteem hierachter kan je direct het werk verrichten. De veiligheid wordt gewaarborgd en dat gebeurt volledig automatisch. Overigens zal je merken dat je door minder middelen in te zetten meer resultaat gaat behalen. |
Goed artikel? Deel hem dan op:
Gerelateerde berichten:
- Het kiezen van een vergaderlocatie Noord Brabant Vergaderingen zijn zo nu en dan noodzakelijk. Welke koers neemt het bedrijf? Wat kan er allemaal beter en hoe staat het bedrijf ervoor? Dit zijn...
- Waarom harde schijven vernietigen? Een harde schijf bevat veel vertrouwelijke gegevens. Het is eigenlijk een soort dagboek van je leven. Allerlei foto’s, video’s of andere vertrouwelijke documenten met persoonlijke...
- Een quadverzekering afsluiten, hoe kan je dat het beste doen? Een quad is sinds jaar en dag één van de populairste, meer avontuurlijke voertuigen op de markt. Heel wat mensen maken op een bepaald ogenblik...
- Hoe belangrijk is een ijsblokjesmachine in een horecazaak? Het spreekt voor zich dat er in een horecazaak veelvuldig gebruik wordt gemaakt van ijsblokjes. Het kopen van een ijsblokjesmachine is daarom vaak een zeer...
- Het verschil tussen inktcartridges en tonercartridges Veel mensen denken dat alle cartridges hetzelfde zijn. Toch zitten er veel verschillen in cartridges. Het verschilt per printer, welke cartridges je nodig hebt. Een...
- Gebruik maken van de Geen Gezeur Groep Onderhoudswerkzaamheden uitbesteden Wanneer u graag in Alkmaar woont en er een appartement wilt kopen, is het belangrijk dat u weet wat u doet. Als u...