Meest winstgevende zaak om te beginnen
1. Onroerend goed Onroerend goed blijft investeerders aantrekken omdat het een eeuwig winstgevende sector is. De voordelen van onroerend goed zijn onder meer de mogelijkheid om passief inkomen te genereren, samen met een bedrijfsmodel dat berust op de waardestijging van de activa die de inkomsten genereren (grond of een gebouw). Onroerend goed brengt risico’s met zich mee, en het vereist een vrij aanzienlijke investering. Een echt succesvol vastgoedbedrijf berust doorgaans op een traag en gestaag bedrijfsmodel, dat een kleinere, meer consistente winststroom over een langere periode genereert. Wees op uw hoede van huis flipping en andere onroerend goed modellen die kunnen overgaan in de ³”snel rijk³” regeling, vooral als je geen ervaring hebt in de industrie. Als u de cashflow en de risicotolerantie hebt om het te laten werken, kan vastgoed een van de meest winstgevende bedrijven zijn die er zijn.
2022 Onroerend goed blijft sterk, zelfs met marktveranderingen en inflatie die stijgingen van de rentevoeten veroorzaakt. Het is altijd een spel om te beslissen wanneer de beste tijd is om in het onroerend goed spel, dus reik uit naar relator verenigingen in uw omgeving en vragen stellen voordat u uw licentie.
2. Software Ontwikkeling Softwareontwikkeling is gebaseerd op technische vaardigheden. Als u al uw ontwikkelingsvaardigheden in eigen software stopt die vervolgens aan andere bedrijven op de markt kan worden gebracht, hebt u een zeer succesvol bedrijf in de maak. De meeste bedrijven hebben behoefte aan technische oplossingen die ze niet zelf kunnen maken. Hoewel je ook ad-hoc oplossingen zou kunnen maken via software consulting, stelt het maken van eigen software je in staat om hetzelfde product op de markt te brengen voor een breed publiek zonder dat je project-voor-project dev resources nodig hebt, wat je brutowinst verhoogt.
3. Data Science Consulting Data science is een industrie gedreven door expertise. Als u bedrijfsleiders de gegevensanalyses kunt bieden die ze nodig hebben om weloverwogen beslissingen te nemen, kunt u premiumprijzen vragen, met een gemiddeld uurtarief van bijna $ 60. Tegenwoordig is data koning, en als je weet hoe je data moet beheren om een boeiend verhaal te vertellen, is de hemel de limiet. Door u te specialiseren in een specifiek platform, zoals een CRM (Salesforce, SAP) of datatool (Microsoft Power BI), kunt u zich onderscheiden van bedrijven die op zoek zijn naar advies van derden of expertise voor hun datatools.
Lees meer: De complete gids om klanten te krijgen voor je adviesbureau
4. Kleding Wederverkoop en Verhuur Naarmate de bezorgdheid over de klimaatverandering en de opwarming van de aarde toeneemt, neemt de druk toe om iets te doen, vooral in de mode-industrie (de op een na meest vervuilende industrie). De markt voor kledingverkoop en -verhuur is enorm aan het groeien, en met Gen Z die meer naar vintage en hergebruikte kleding neigt, ziet het ernaar uit dat deze niche in de sector tegen 2026 met 127% zal groeien.
5. Home Improvement Business De COVID-19 pandemie veroorzaakte een enorme piek in de vraag naar huisverbeteringsbedrijven, met gemiddelde uitgaven die 25% jaar-op-jaar stegen tot $10.341. Er zijn ook hogere materiaalkosten als gevolg van een toename van de kosten voor materialen. De gemiddelde uitgaven stegen met 25% j-o-j tot $10.341. De materiaalkosten zijn ook gestegen als gevolg van problemen met de toeleveringsketen, waardoor de winstmarge iets kleiner werd, maar naarmate de problemen met de toeleveringsketen afvlakken (wat in sommige gevallen al het geval is), zullen de bedrijven voor woningverbetering tot de meest winstgevende blijven behoren.
6. Schoonmaakdiensten Er is een constante vraag naar schoonmaakdiensten, vooral gezien de COVID-19 pandemie. De grote vraag biedt een hoog winstpotentieel: schoonmakers krijgen gemiddeld $40-$45 per uur betaald. Schoonmaakdiensten zijn ook schaalbaar, vereisen minimale overheadkosten, en hebben een hoge mate van klantenbinding. Aangezien klantenwerving voor veel bedrijven een van de hoogste kostenposten is, geeft dat schoonmaakdiensten een extra impuls in de winstafdeling.
7. Op contant geld gebaseerde bedrijven (wasmachines en verkoopautomaten) Zoek naar archaïsche bedrijven die met hun tijd mee moeten gaan. Momenteel zijn verkoopautomaten en wasmatten 2 zakelijke kansen met oude modellen en systemen. Als je genoeg geld hebt, kun je een wasmat snel opknappen met een likje verf en een bijgewerkt logo. Het beste aan dit soort bedrijven is dat ze nog steeds voornamelijk op contanten gebaseerd zijn. Dit betekent dat er minder overheadkosten zijn voor het implementeren van technologische systemen om ze op snelheid te krijgen.
8. Gezondheidscoach Meer dan ooit zijn mensen bereid om geld uit te geven aan persoonlijke gezondheid. De gezondheids- en wellness-industrie is $ 4 biljoen en groeit. Dankzij de COVID-19 pandemie trainen meer mensen vanuit huis en krijgen ze medisch advies via Zoom. Dat betekent dat de kosten voor gebouwen en apparatuur, het duurste onderdeel van een gezondheids- en wellnessbedrijf, kunnen worden teruggebracht. Gebruik je persoonlijke ervaring en merk om mensen 1-op-1 online te gaan coachen op het gebied van fitness, dieet, mentale gezondheid, carrière, of al het bovenstaande.
|
https://www.newbusinessmanagement.com/ |