Het creëren en het behouden van klanten is de sleutel tot succes in de hospitality branche met een waarde van $ 460 miljard. Een manier om klanten te werven en te behouden, is door het aanbieden van promotionele producten. Ze zijn een kostenbesparend medium dat zegt: “We waarderen jou als klant.” Klanten willen een hoog serviceniveau en de hospitality heeft alles te maken met service – kwaliteitsservice aan zijn klanten. Wanneer je een promotioneel product voor de hospitality kiest, moet je nadenken over jouw branche en doelgroep. Welk reisbureau werft en behoudt meer klanten, denk je? Degene die een visitekaartje uitdeelt en klanten bedankt voor het boeken van een vakantie of die wegwerp camera’s en mini-fotoalbums uitdeelt met hun aangepast bericht en logo erop? Dit laatste reisbureau is degene die zijn waardering uitsprak door zijn doordachte promotionele product voor hospitality. Elke klant die klaar is om op vakantie te gaan zou grote waarde hechten aan het ontvangen van een wegwerp camera en een mini-fotoalbum. Denk je dat die klanten terug zouden komen? Denk je dat ze hun vrienden over dit reisbureau zouden vertellen? Wedden dat ze dat wel doen! De mogelijkheden voor het creëren van hospitality producten die passen bij jouw branche en doelgroep zijn vrijwel onbeperkt. Het reisbureau in het bovenstaande voorbeeld had gemakkelijk op maat gemaakte strandhanddoeken, EHBO-koffers, zonnebrandcrème of wijnmanden kunnen uitdelen. De combinaties worden alleen beperkt door je verbeelding. Neem de volgende stappen bij het kiezen van een product: Het gebruik van promotionele producten voor hospitality geeft een organisatie de vrijheid om hun promotie aan hun unieke markt aan te passen.
Van het editoriaal team van Kajola.net. Volg je hospitality training bij hen.
|
https://www.kajola.net/ |